maanantai 13. heinäkuuta 2015

Ihmeellinen yhteys

Olen huomannut että siskollani ja minulla on jokin ihmeellinen yhteys, näitten blogi kirjoitusten suhteen. Niinkuin tänäänkin. Olin jo aiemmin ottanut kuvia ihanasta luonnosta ja siellä havaittavista ötököistä ajatuksena laittaa ne seuraavaan blogi kirjoitukseeni. Kuinka ollakkaan sisko oli ajatellut samansuuntaisesti ja ehti ennen minua!
Tämä ei ole ensinmäinen kerta, kun kirjoitukset sivuavat toisiaan... Noh, siskonihan minut sai tähän blogi maailmaan , höpinöitä kirjoittelemaan.  Tämä on kiva tapa kuvittaa ja kirjoitella, tietääpä mitä toiselle kuuluu.


Mozzyn kanssa lenkillä, sieltä nämä kauniit luontokuvat mukaan lähtivät
 Aarteita me emme löytäneet, mutta löysimme tällaisen ihanan tilataide teoksen! Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille täällä piipahtaville! Ehkä se kesä kohta sieltä tulee...

4 kommenttia:

  1. Upeita kuvia! Ihana idea tuo kottarikukkajuttu. Mukavaa maanataita.

    VastaaPoista
  2. Minulla ja siskollani on usein jonkinlainen telepatinen yhteys ja saatamme esim. tehdä samoja ostoksia tai puuhia samaan aikaan (toinen Suomessa, toinen Norjassa). Aika hauskaa!
    Ihanat kuvat olet ottanut.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, näin se on vain todettava että siskon kanssa telepatiat pelaa!

    VastaaPoista